Stropiyer Kartonpiyer Nasıl Yapılır?


Kartonpiyer Uygulama Tekniği Adım 1
  • Yapılacak yüzey uygulamaya hazır hale getirilir.
  • Seçilen kartonpiyer modelinin basar ölçüsüne göre ölçü alınıp, işaretlenir.
  • Boyalı ip kullanılarak, montaj çizgisi belirlenir.
Kartonpiyer Uygulama Tekniği adım 2
  • Kesim aparatı kullanılarak, iç ve dış gönyeler hazırlanır.
  • Köşe nasıl kesilir : Stropiyer yüksekliğinin yarısı kadar olan ölçü kesilecek yerden hizalanır ve dışa doğru kesilir.
Kartonpiyer Uygulama Tekniği Adım 3
  • HKS-FIX toz yapıştırıcı suya, 1'e 1.5 oranında serpelenerek, yoğurt kıvamına gelene kadar karıştırılır.
  • Donma süresi; normal hava şartlarında ortalama 45 dakikadır.
Kartonpiyer Uygulama Tekniği Adım 4
  • İki malzemenin birleşim yerine gelen kısımlarına, mutlaka yapıştırıcı sürülmeli ve dışarı taşması sağlanmalıdır. (Çatlama riskini önlemek amacıyla)
Kartonpiyer Uygulama Tekniği Adım 5
  • İşaretlenen hiza üzerine malzeme yapıştırılır.
  • Malzeme birleşim yerlerinin aynı hizaya getirilmesine ve figürlerin ağız ağıza gelmesine dikkat edilir.
Kartonpiyer Uygulama Tekniği Adım 6
  • Sulu fırça yardımıyla, ek yerlerin ve temas bölgelerindeki prüzler giderilir.
  • İlk temizlik aşamasında 2-4 saat sonra, ek yerlerin ve köşe merkezleri tekrar rötuşlanmalıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tavan Lamba Göbeği Uygulaması Nasıl Yapılır?

Çıralı Isı Yalıtımlı Tavan Kaplama